5 Ocak 2012

Ehemm

   Sakın Elidor kullanmayın. Ben kullandım, saçım kepek yuvasına döndü. O değil de bugünlerde çok asabiyim, böyle evdekilere bağırıp çağırıyorum falan. Özellikle kardeşime. Ya söylüyorum kaç kere odama girme diye, dinlemiyor. Benden daha inatçı. Ve evet, bir kardeşim var. 7 yaşında, kız. Ayy çok tatlıdır şimdi, yerim onu falan demeyin canavar bişey. Erkek doğacağına kız doğmuş. Tamam onu çok seviyorum ama delirtiyor beni. 
   İngilizce sınavım var yarın, ve ben çalışmak yerine salak gibi oturmuş bunları yazıyorum. İngilizcem çok kötü, iğrenç, rezalet. Sırf bu yüzden iyi bir kariyerim olmayacak, beni hademe olarak çalıştıracaklar. Üniversiteyi de boşu boşuna okuyacağım zaten. Evimin kadını, çocuklarımın anası vs. vs. olacağım bu gidişle. Oturup örgü öreceğim. En azından onları satar, bir işe yararım. Ayy ne lanet bir geleceğim var. Aa gelecek demişken. Şu salak listenin maddelerini yazayım. Yakın zamanda 1 tane bile maddesini tamamlayamayacağımı düşündüğüm için şimdi yazayım dedim. Buuuuyyyruun size liste.   


-  30 Yaşıma Kadar Yapmam Gerekenler  -    
1- Düzgün bir üniversite kazan. (Bok kazanırım ben.) 
2-Otaku ol.
3-Bir iş bul. (Mesela hademelik, ileride bulabileceğin en iyi iş bu.)
4-Elektro gitar al ve çalmayı öğren. (İşte bunu yapabilirim.)
5-Japonca öğren. (Daha İngilizce'yi bilmiyorsun gerizekalı, Japonca'yı nasıl öğreneceksin.)
6-Mimar ol.
7-En az 2 ülkeye git.
8-Playstation ve Guitar Hero seti al. (Bunu da yapacağım, inanıyorum kendime.)
9-Ayrı eve çık.
10-En az 5 rock/metal konserine git.
11-2012'den itibaren 100 kitap bitir. (Babayı bitiririm ben.)
12-Yakın arkadaşlarınla bağını koparma.
13-Lens al. (Gözlük kullanıyorum da. Ama sadece derslerde falan takıyorum.)
14-Blog yaz, 1 yıl boyunca devam ettir.(Bunu da hevesim kaçmazsa yapabilirim.)
15-Ehliyet al.
16-Twitter'ı kullan. (Hesabım var ama facebooktan çıkmıyorum ki bakayım ona.)
17-Bara git.
18-18 yaşına bastığın gün içebildiğin kadar içki iç.
19-Tüm içkileri tat.
20-Cadılar Bayramı partisine katıl.
21-Küçüklüğünden kalma özel eşyalarını sakla.
22-Cosplay partisine git. (Bunu da yapacağım, yapmalıyım.)
23-1 gün boyunca sinemadaki tüm seanslara git.
24-Günlüğünü ne olursa olsun sakla.
25-Saçlarını kızıla boyat.
26-Manga yaz. (Bunu çok istiyorum allaaaam.)
27-Kendi şirketini kurmaya -en azından- adım at. (Evet ben anca hademelikle ilgili bir şirket kurarım.)
28-Nişanlan.
29-Jartiyer al.
30-First Class'ta yolculuk yap.
31-Kayak yap.
32-Evlen. 
33-BU LİSTEYİ  **-**-2026'YA KADAR TAMAMLA.

Evet gençler nasıl ama. Ben bunların 10 tanesini zor gerçekleştiririm lan. Haa bak 17,18 ve 19'u kesinlikle yapacağım ehe. Otakuluk nedir bilmeyenleriniz olabilir. Ehem şimdi. Ben anime izliyorum demiştim hatırlarsanız. Hatırlamıyorsanız da önceki yazıda yazıyor yaniiii. İşte otaku dediğimiz şey anime ve manga manyağı insanlardır. Otaku olmanın da belirli olmazsa olmazları vardır. Mesela 10 anime serisini bitirmek gibi. Bu arada, anime Japon dostlarımızın yaptığı çizgifilm.Yukarıdaki kız da çok sevdiğim bir animenin karakteridir . Aman haa, animeyle çizgifilmi karıştırmayın, lütfen. Çok sinirleniyorum çünkü. Manga dediğimiz şey de yine Japon dostlarımızın çizdiği çizgi roman.Okumaya tersten başlanır. Siyah-beyazdır. Ve yine rica ediyorum, mangaya da çizgi roman demeyiniz. Efendim cosplay partisi dediğim şey de bu animedeki karakterleri canlandırdığımız parti. Çoğunlukla İzmir'de yapıldığından ve benim kostümüm olmadığından ve kostümler çok pahalı olduğundan dolayı gidemiyorum. Eee şey bir de aile unsuru var tabii. Benim bir arkadaşım var. Ona Fezzy diyelim. Fezzy de benim gibi anime manyağı. O daha manyak hatta. Japonya'ya falan gitmek istiyor. Hatta bu en büyük hayali. Fezzy 2 gündür hastaaa, allaaam nolur iyileşsin de yanıma gelsin tekrar, amin. 
    Neyse ben artık İngilizce çalışayım, yoksa sınavda sıçıcam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder