3 Ocak 2012

Selamın aleyküm diyerekten iğrenç bir başlangıç yapmak istiyorum...

   Selam gençler, ben Minu. Evet takma isim kullanıyorum, hani bir yakınım bunu okur falan filan, göte gelmeyelim yani ehe. Efendim ben 16 yaşında bir ergenim. Evet, ergenim. Salak saçma hareketlerim oluyor, ergenim işte. Derslerim pek iyi sayılmaz. Tm okuyorum gerçi, nasıl hala böyleyim bilmiyorum. Matematiği çok severim, okuldaki tüm dersler matematik olsa koşa koşa giderim. Manyağım ben çünkü. Sabahın 7:45'ine alarm kurup, habire "Ertele"ye basan ve bunun sonucunda 8:25'te uyanıp okula geç kalan bir manyak. Geçen hafta okulda aklıma gayet güzel bir fikir gelmişti. Önümde kağıt vardı, içimden "30 yaşıma kadar yapmam gerekenlerin bir listesini yapsam ne kadar cool olur lan. Evet evet, yapmalıyım oğlum." dedim. Yaptım da. 32 maddesi var. Bu maddelerden biri de "Bir blog aç ve 1 yıl boyunca (ya da daha uzun süre, sana kalmış) sürdür." oldu. Arkadaşım Yeşil getirdi bunu aklıma. Sağol Yeşil. Ondan Yeşil diye bahsedeceğim, çünkü yemyeşil gözleri var ve çok güzel kız ehe, canım benim. Neyse. İşte ben bu 32 maddeyi 30 yaşıma kadar tamamlayacağım kendimce. Peehh. 10 tanesini bile zor tamamlarım lan ben. 1-2 tanesini tamamlayınca buraya yazarım maddelerini. İşte Yeşil de bana özendi, hadi ben de yapayım böyle bir liste dedi ve yola çıktık. 30 yaşına kadar yapman gerekenler yoluna. Hayatıma renk gelecek lan ehe. Neyse işte, bu listenin 1 maddesinden ötürü buradayım, allaaam noolur tamamlayayım şu listeyi, dinimiz amin. Pek inançlı bir insan değilim. Ateist de değilim. Bilmiyorum ne olduğumu. Neyse. Bir sevgilim var ehi <3 Ondan Sarı diye bahsedeceğim. Sarışın kendisi, arkadaşları da ona Sarı diyor. Sarı'm benim ya eheh. 4 aylık bir ilişkimiz var, her gece geleceğimizle ilgili hayal kurmaktan uyuyamıyorum. Böyle de hayalperest bir insanım. Yahu 10 yıl sonrasını niye şimdiden düşünüyorsun?! Yarın ne olacağın belli değil. Çok sevimli bir çiftiz kanımca. Sarı'dan bahsedeyim azıcık. 17 yaşında, sarışın, yeşil mi mavi mi bir türlü anlayamadığım gözleri var. Nerde ne yapacağını bilen birisi. Arkadaş ortamında çok eğlenceli oluyor. Bilgisayar oynamayınca gayet kırıcı ve ezici bir tip oluyor , o yüzden haftada en az 1 kere internet cafeye gitmesi şart. Bateri çalmayı öğreniyor. Ehe çok cool. Azıcık kıskanç birisi, benden daha kıskanç olamaz ama. Face'de görüyorum bazen profilinde taş gibi kızları, sinir oluyorum. Ya ne diye ekliyorsun onları, senin sevgilin var. Ben hiç ekliyor muyum beyle kaslı kaslı, cillop gibi çocukları, hayır eklemiyorumm muu acaba?? Yok lan, beni eklerlerse kabul ediyorum sadece. Böyle de bir ilişkimiz var. Aslında anlatıcak şey çok da, sonraki 364 güne kalsın dimi.. Kendi karakterimden bahsediyim azıcık. Eleştiren birisiyim. Yanii ailem öyle diyor en azından. Öyleyim lan aslında. Dışıma yansıtmasam da içimden her türlü eleştiriyi yapabilecek potansiyele sahibim. Kıskancımdır. Arkadaşlarımı bile kıskanırım. Böyle de iğrenç bir insanım. Anime izlerim. Rock/Metal dinlerim. Slipknot, Bullet For My Valentine, Three Days Grace favori gruplarımdan. Umarım aranızda metalci vardır \m/. Arada bir içime kapanmayı severim. Aslında ihtiyaç duyarım içime kapanmaya. Yorganın altına girer, Here Comes The Rain Again'i dinleyip kendimi bunalıma sokarım. Bu sırada da hayatımı gözden geçirir, pişman olduğum şeyler olursa kendime her türlü küfrü ederim. Ama ertesi gün gayet de neşeli bir şekilde hayatıma devam ederim.  Eğer ben içime kapanıkken ne bileyim birisi ararsa falan çok sinirlenirim. Bırak da rahat rahat içimize kapanalım, dimi?! Böyle bir şey olursa, ertesi gün sinirli, agresif, mutsuz olurum. Arkadaş ortamında falan neşeli, mutluyumdur. Gülerim, eğlenirim. Değişik ortamlara eğer tanıdık birisi olursa çok rahat uyum sağlayabilirim. Ailemle aram iyi sayılmaz. Anlatırım daha sonralarda.. Ben buyum gençler. Bundan sonra da yazılarımdan başka özelliklerim varsa çıkarmaya çalışırsınız. Uyuyayım ben de artık, uyanamıyorum sonra. Bbbbbb

2 yorum:

  1. hoşgeldin :)

    aman ergenciğim lütfen aileni el üstünde tut ben ki 32 yaşındayım ailem diyorum başkada bir şey demiyorum . hele hele senin yaşların hata yapma çağları. tabii sen bu sözlere gıcık olacaksın ama şunu bil ki ailenden başkası seni gerçekten sevmez ve bunu anladığın zaman herşey için geç olacaktır. pişman olmamak için aileni beş arkadaşlarını bir dinle :)

    ayrıca ben o otuz maddede yapılmayacak bir şey bulamadım .

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduuuk :3 Biliyorum, ailem her şeyden önemli benim için, ah şu bazı kısıtlamaları olmasa.. umarım tamamlarım o listeyi, yorumunuz için teşekkür ederim :3

    YanıtlaSil