11 Ocak 2012

Küçüklük işte naparsın...

Küçükken annem beni bir çok kursa göndermişti. Bale, buz pateni, keman, yüzme, basketbol, gitar ve tenis. Hangisinin bana bir yararı oldu peki? Şu an hiç esnek değilim, en son buzda kayarken kıçımın üstüne düşüp eski sevgilimin önünde rezil olmuştum ve kalkmayı da becerememiştim, o lanet topu potaya atmayı hala beceremiyorum, yüzmede de dibe dalmak dışında pek bir şey yaptığım söylenemez. Eğer kemanım küçük gelmese keman çalmaya devam edebilirdim, kendimde o potansiyeli görüyordum. Tenis oynamayı da her şeyden fazla seviyordum fakat 6. sınıfta lanet olası dersaneye gittiğim için bırakmak zorunda kalmıştım. 8. sınıfta tekrar gideyim dedim ama hocam tam bi hödük çıktı, ben de bıraktım. Hayalim tenisteTürkiye'yi temsil edebilmekti, fakat artık çok geç. Zamanla aklım başka yerlere kaydı. 7. sınıfın yazında gitar kursuna gittim. Gitarım çok kötüydü fakat kulağımın iyi olduğunu söylüyorlardı. Kursa sadece 1 ay gidebildiğim için hiçbir şey öğrenemeden geri geldim, gitarım iğrenç olduğu için de bir daha gitar kursuna gitmedim. Resim kursuna da gitmek istemiştim o yaz ama gruptaki herkes benden çok küçük olduğu için bir şeyler öğrenemeyeceğimi düşünüp bıraktım. Bana hiçbirinin faydası dokunmadı. Bi sikime yaramayan bir yaratık olup çıktım. Geçen yıl odamda oturuyordum, izlediğim bir animenin karakterinin resimlerine bakıyordum pc'den. Sonra canım birden onu çizmek istedi. Yazıcıdan çıkardım resmini ve çizmeye başladım. O karakterin adı Kurosaki İchigo, animenin adı da Bleach. Çizimi bitirince (yaklaşık 1-2 saat sürdü) güzel çizdiğimi düşündüm ve mutlu oldum. Gölgelendirmeleri güzel yapmıştım ilk çizimime göre. Daha sonralarda başka karakterleri de çizmeyi denedim. Başlangıç olarak iyi çiziyordum. Biraz daha zor bir karakteri çizmek istedim. Saçını istediğim gibi yapamayınca o kağıdı yırtıp attım ve yaklaşık 3-4 ay daha hiçbir şey çizmedim. En sonuncusunu da ağustosta çizdim, Death Note'dan L. Fazla bir şey çizmedim zaten, toplam 7-8 tane falandır. 



Matt Tuck ya, bebeğim <3



Bu aralar metal ve rock müziğe olan tutkumdan dolayı elektro gitara aşırı bir sempati besliyorum. Çalmak da istiyorum. Benim çok cool bir eniştem var. Onlara gittiğimde onun elektrosunu alıp çalmaya çalışıyorum. Ne kadar gerizekalıyım, daha akorları öğrenmeden şarkıları çalmaya çalışıyorum. YouTube'a girip şarkıların Tablarının bulunduğu videoları izleyip çalmaya çalışıyorum. 2 şarkıyı çalabiliyorum. Seven Nation Army ve Seek and Destroy. Seven Nation Army aşırı kolay bir şarkı zaten, aynı notalar üzerinde çalınıyor. Seek and Destroy'un tamamını çalamıyorum, soloya kadar kısmını çalabiliyorum. Soloyu bok çalarım. Neyse işte, para biriktirmeye başladım. Kafaya koydum, alıcam ben bir elektro gitar. Öyle ya da böyle, çalmayı da öğrenicem. Hevesliyim de bu işe zaten. Şu resim konusunu da halletmem lazım. Karakalemimi de geliştiricem, çok seksi şeyler çizicem. Yapıcam oğlum, kararlıyım. Bi boka yaramıyorum, bari resim yapayım. Kursa da gidemem, vaktim yok. Sanki çok dolu bir insanım da. Yaptığım tek şey spora gitmek, ona da yeni başladım. Harbi lan. 4 gün önce spora başladım. Aslında kasımda kayıt olmuştum, ama bu kıldır tüydür falan derken gitmeye üşendim. Havuzda var orda, havuza girmeden çıkmam da ben oradan. İşte ben gittim cumartesi günü. Allam napcam lan ben şimdi, şu spor hocasının yanına gitmem lazım da biriyle konuşuyo amına koyim falan söylenmeye başladım içimden. Neyse kadının konuşması bitti, ben yanına gittim. "Eee şeyy ben ölçüm yaptırcaktım daağğğ." dedim. Ulan insanın bi kendine güveni olur dimi. Neyse işte, kadın böyle terazi gibimsi bişey gösterdi, onun üstüne çıktım falan. 2 dk sonra vücudumdaki yağ mağ her boku yazan bir kağıt aldı kadın eline. "Vücudunda sorun yok kiiiiii inceciksiiiiin." demez mi. Gerizekalı biliyoruz heralde şişko olmadığımızı, sadece şu kollarımın bide bacaklarımın sarkmaması için geldim ben buraya. "Kilomla ilgili bir problemim yok, sadece biraz kas olsun istiyorum." dedim. Sonunda benimle aynı şeyi söyledi bu. Evet evet kas değerlerin düşük, gel bakalım yürüyüş bandına dedi. Allam şükür sonunda yarebbim oldum ben de. Neyse işte, 10 dakika koşu bandında, 10 dakika da bisiklette çalış, yeter şimdilik dedi, yaptım ben de. Bir indim allaaam o ne ağrıdır. Daha 10 dakikada böyle olucaksaaam ilerde nolucam kesin... Bi de dün gittim. Koşu bantları doluydu, bisiklete geçtim ben de. Sonra boşaldı koşu bantlarından biri, tam indim bisikletten, yanımdaki kadın hurraaa koşmasın mı o koşu bandına. Orospuya bak lan, ben bekliyorum 15 dakikadır burada, bu oç geleli daha 2 dakika olmadı koşuyor hemen oraya dedim resmen içimden. Zengin insanların da ayrı bir götü kalkıyor (babam zengin değil sadece annem ve benim ısrarım sonucu taksitler halinde yazdırdı bizi adamcağız). O kadın bir daha karşıma çıkarsa varya........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder